Ik wil graag nog iets toevoegen aan een bestelling, kan dat ?

Ja, dat kan wanneer beide bestellingen op dezelfde dag voor 16.00 uur zijn geplaatst. Graag zelfs aan het einde van je bestelproces in het veld vermeldingen dat we beide orders samen mogen verzenden. Je kan natuurlijk ook altijd zelfs bellen.

Ik zie in de tracking dat mijn pakket geleverd is, maar ik heb niets ontvangen.

Wat nou? Geen paniek! Controleer je brievenbus, de bezorger laat altijd een notitie achter als het pakket naar de buren van een afhaallocatie wordt gebracht. Als je dit allemaal hebt nagekeken en je hebt nog steeds je pakje niet ontvangen, stuur dan zelfs een mailtje (o.v.v. je ordernummer) naar ebeukeboom@live.nl. Wij nemen dan contact op met PostNL en lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb online besteld en betaald, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Controleer of je e-mailadres goed is ingevuld. We hebben je bestelling en betaling goed ontvangen, maar de bevestigingsmail heeft je alleen niet bereikt. Het kan natuurlijk ook zijn dat deze in je spam van ongewenste mails terecht is gekomen. Je mag ons ook altijd bellen met vragen van je bestelling. Wij zijn bereikbaar op dinsdag tot/met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Kan ik naar de komen om mijn aankopen op te halen of te komen kijken?

Dat kan. Onze voorraad in de winkel synchroom met die van onze webshop. Dus alles wat je online ziet hebben we ook in de winkel uitgestald staan

© 2012 - 2022 Dit&Dat | sitemap | rss